Otomobil Fuarında Renault ile Facebook ‘Like’

Offline tecrübelerinizi direkt olarak online arkadaşlarınızla paylaşın.

Renault bu sloganıyla bunu gerçekleştirdiğini belirtiyor. Facebook dünyasını, AutoRAI 2011 fuarının gerçek dünyasına dahil ediyor.

Fuarda daha önce Coca Cola Kasabası‘nda olduğu gibi bir uygulama gerçekleştirilmiş.

Hollanda’nın en büyük otomativ fuarında 250.000 kişi ellerindeki RFID Facebook kartları ile Renault arabalarını beğenebiliyor. Araçların yanına yerleştirilen özel Facebook sütunları ile beğendiğiniz arabanın yanındaki sütuna kartı okutuyorsunuz ve bu işlemle Facebook duvarınızda bu paylaşım gerçekleşiyor. Böylelikle offline bir araç tecrübesi online arkadaşlarınızla paylaşılmış oluyor.
Reklam ajansı: Blogmij

Ülkemizde henüz böyle bir çalışma yapılmaması ve Facebook sıralamasında Facebook’u en çok kullanan 3. ülke olmamız… Bu iki durum arasındaki tezat ne zaman avantaja dönüşecek merak ediyorum.

Advertisements
  1. This is made by Blogmij à company from the Netherlands. This is standing in de YouTube video discription. See more info on http://www.Blogmij.nl/Renault our mail them on info@Blogmij.nl

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: