Sosyal CRM’in Gelişimi (Infographic)

Get Satisfaction‘ın hazırlamış olduğu grafikte sosyal CRM’in ve müşterinin gelişimini görmekteyiz.

Grafik, yazının devamında.

Grafikte de görüldüğü üzere sosyal medyanın gelişmesiyle geleneksel CRM’den sosyal CRM’e geçişte müşterinin de geçirdiği evreden bahsediliyor. Artık markanın karşısında, daha seçici, araştırmacı,hemen cevap almak isteyen ve sosyal medyada tercih ettiği markayı görmek isteyen bir tüketici profili mevcut. Markaların sosyal medyada yer alması bu açıdan çok önemli.

Türkiye’den ilk aklıma gelen ve bu işi iyi bir şekilde yapan 2 marka mevcut. TTNet ve Philips. Sizin de aklınıza gelen markalar varsa yorum olarak paylaşabilirsiniz.

Advertisements
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: