Fiat: Street Evo iPhone Uygulaması (Case Study)

Leo Burnett Madrid oldukça başarılı bir iPhone kampanyasına imza atmış. Yeni Fiat Punto Evo‘yu tanıtmak için yapılan uygulamada trafik işaretleri QR Code şeklinde iPhone’a okutuluyor. Trafik işaretinin anlamına göre kullanıcılar Evo’nun çeşitli özelliklerini öğreniyorlar. Örneğin park işareti okutulduğunda, Evo’nun park sensörü ile ilgili bilgiler veriliyor.

Aynı zamanda trafik işaretlerine gizlenmiş yüzlerce hediye mevcut. Bu hediyeler o işaretleri ilk okutanlara veriliyor.
Bu çalışma ile Fiat kendisinin en büyük outdoor kampanyasını yapmış ve birinci haftada tam 1.000.000 trafik işareti okutulmuş.
Uygulama aynı zamanda kullanıcıları GPS ile direkt olarak en yakın Fiat bayiine yönlendiriyor. Bu sayede de test sürüşlerinde %82 artış sağlanmış.

Yani kısacası dolu dolu bir Case Study.

Advertisements
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: