Unicef: Drops Facebook Kampanyası

Unicef Macaristan, Grey desteğiyle çok başarılı bir kampanyaya imza atmış.

Drops (Damlalar) ismini taşıyan bu kampanyanın amacı dünyadaki temiz içme suyu kıtlığına dikkat çekmek ve Unicef’in Temiz İçme Suyu programına fon sağlayabilmek. Facebook’ta başlatılan bu kampanyada, ilk önce Unicef Macaristan sayfasındaki profil fotoğrafı bir kova fotoğrafı ile değiştiriliyor ve daha sonra takipçilerden 2 hafta boyunca kendi profil fotoğraflarında su damlası fotoğrafı konulması isteniyor. Bu sayede Unicef Macaristan sayfasına gelen kullanıcı yorumları ile birlikte akan Facebook duvarında sanki kullanıcılar kovayı su damlalarıyla dolduruyormuş gibi bir görüntü ortaya çıkıyor.

Verilen mesajı çok iyi bir şekilde anlatan bir kampanya olmuş. Ayrıca kampanya birçok blog ve haber sitesinde geniş yer bulmuş.

Advertisements
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: