Ofis Dışındayken Para Kazandıran Sistem

Yıllık izne ayrıldığınızda ya da bir-iki gün maillerinizi düzenli kontrol edemeyeceğiniz durumlarda binbir revizyonla hazırladığınız ‘out of office’ yani ‘ofis dışında’ yanıtları artık bir reklam alanı…

Evet, yanlış okumadınız. ‘ofis dışında’ mesajlarına sponsor alımları artık başladı. Reklamcılığın bu en yeni türlerinden biri olan uygulama ‘niş pazarlama’ olarak görülebilir. Sektörle igili haber kaynaklarına ilk düşen örneği ise Saatchi&Saatchi, İsveç’ten.

Bir video prodüksiyon şirketi olan B-Reel, Saatchi&Saatchi’nin aklına girmiş ve doğum iznine ayrılan art direktörün ‘ofis dışında’ mesajına reklamlarını yerleştirmeyi başarmışlar. Yani art direktöre mail atan herkese, içinde bu firmanın reklamının olduğu bir otomatik yanıt gidiyor. Yani doğru kişilere, doğru reklamın gidiyor olduğunu hesap edersek, oldukça mantıklı.

Saatchi&Saatchi bu konsepti bir adım ileriye götürmeyi hedefleyen bir platform da yaratmış, http://outofofficead.com/ . Ofis dışında mecralarını pazaramak isteyenleri ulaşmayı hedefleyen bu platform şimdilik deneme aşamasında.

Kaynak: Habertürk

Advertisements
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: