Turkish Airlines “iAd” Case Study

Turkish Airlines, Türkiye’nin ilk iAd projesini hayata geçirdi. iAd, Apple’ın kendi mobil cihazları için özel olarak geliştirdiği aplikasyonlardan oluşan yeni bir dijital pazarlama platformu. McCann Erickson İstanbul tarafından hazırlanan ve 23. Kristal Elma Reklamcılık Ödülleri’nde, mobil kategoride Kristal Elma kazanan Turkish Airlines iAd, aynı zamanda global platformda havayolları endüstrisi adına bir markayı temsil eden ilk örnek olma özelliğini de taşıyor.

Kaynak:ElmaAltShift

Advertisements
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: