Volkswagen: Scirocco Cup


 

Çin’deki ilk üretici firma olan Volkswagen, araba tutkunları için eğlenceli bir yarış etkinliğine imza atmış.
Ülkenin en popüler oto magazin dergilerine yerleştirdikleri direksiyon şeklindeki davetiyeler ile 2010 Scirocco Cup Augmented Reality Challenge’in bir parçası olmaya davet edilmiş.

Davete katılan kullanıcılar Sciroccocupchina.com adresinden, dergilere yerleştirilen davetiyeleri, web camleri yardımı ile okutup, Scirrocco yarış arabalarını kontrol ettikleri bir interaktif oyun oynama imkanına erişiyorlar.Oyun tamamıyla direksiyon şeklindeki davetiyelerle kontrol ediliyor.

50 binin üzerinde bir katılım ile çok başarılı ve etkili bir kampanyaya imza atılmış.
Yaratıcı ajans: Ogilvy,Pekin

 

 

Advertisements
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: